Julmys...

Har haft en riktigt skön dag med lång sovmorron och massa pyssel på morronkvisten.

Vid lunch drog vi oss ner på stan för lite julklappshandling, vill verkligen bli klar tidigt i år så man slipper gå och tänka julklappar heela December. Sen blev de en god lunch på Lilla Siam där vi träffade på Julia & Bysse och fick lite sällskap :-) De blev inte så många julklappar men massa idéer fick jag i alla fall! Sen blev de en fika innan vi tog oss hemåt.

Så i eftermiddag har hela lägenheten städats, nya sängkläder har åkt på och så har jag bytt gardiner. Så nu är jag lite närmare julkänslan. :-)


Såhär hittade jag min händiga karl för ett litet tag sen, visst är han allt bra lik en tv-kock. ;-)

Middagen blev helstekt entrecote med råriven potatis. Riktigt gott! Ikväll blir de fredagsmys med film och allt va de innebär. Imorrn ska vi upp tidigt igen för att hinna med träningen innan WC i Beito drar igång vid 11.20 :-) Nu ska jag kika till surdegsbrödet som är i ugnen.. gott med nygräddat bröd till kvällsfika sen!

Kommentarer
Postat av: pedagog i Ume

Blir inte förvånad att se Teodor i köket...var en grym kock i Hagaskolans hemskunskapskök.

2010-01-22 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0