Brunch

Har just sett Anna O, Sara, Anna H & Charlotte ta hem stafetten i Beitostölen. Så jäkla kul och se! Riktigt imponerad av tjejernas insats igår, och idag! Vilken uppvisning, och vilken inspiration de ger! Vi bara slänga på mig träningskläderna och dra några varv på ÖSK tills jag har blodsmak i munnen!

Har ätit en riktigt god brunch framför skidorna också! Våfflor, fruktsallad, yogurt med müsli och nötter och en stoor kopp te.. riktigt mysigt! Har tänt ljus överallt också, de känns väldigt mörkt ute trots att klockan bara är 13.
 


Nu ska jag kika på killarna när dom kör sin stafett innan jag verkligen får dra på mig träningskläderna och ta mig iväg till gymmet. Sen ska de bli bak i eftermiddag och lite pyssel. Ska även klura på lite julklappar hade jag tänkt! Sen ska jag ringa min kära moster i Tyskland och planera julen :-)

Later skater..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0