Igång igen, äntligen!

Nu är jag back i buisness när de gäller träningen! Känns riktigt skönt, och jag hade nästan glömt hur kul de är att åka rullskidor och springa fort.

Va iväg och gymmade med Teo på Golds Express igår, och jag blev glatt överraskad hur lugnt, stort, fräsch och bra de va! Så där kommer jag hänga fler gånger. Sen blev orientering på Frösön. Tiio och Teo skulle köra A-banan, typ 7km, Charlotte typ 4,5km och jag täntke att 3km blir ganska lagomt eftersom jag inte ska springa så länge. Men ack så fel jag fick. Va ute längst av alla, jag fick irra runt som en skållad råtta vid vissa kontroller. Träffade på fröken Lindblom i skogen på slutet och hade de inte varit för henne hade jag nog fortfarande varit ute på Frösön och letat efter kontroll 8.

Idag har jag äntligen invigt rullskidorna med lite sällskap av Charlotte. På eftermiddagen tog vi en obanad tur i ÖSK-skogarna då Charlotte sightsade mig på sina rundor. Så nu är fötterna upptränade för ännu mer orientering framöver :)

Så här på kvällskvisten har jag varit på Frösön och kollat på dagens GP. Ser himla jobbigt ut. Blev en rätt kraftig vurpa och då kom jag på varför jag aldrig ska ställa upp i en cykeltävling, ramla på asfalt är inget för mig!

Nu ska jag vila ögonen på tvn lite innan dom slockar helt. Imorrn är en ny dag med nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0