Grattis älskling!

Grattis till min älskling som fyller år idag! Redan 00.05 firades han på Plaza med lite bubbel och cider av valborgsfirar-gänget. Riktig rolig sista april igår faktiskt. Började med en mysig grillning på Körfältet med musik och kubb. Sen tog vi oss hem till Fidde för lite Singstar och sen cyklade jag, Teo, Sofie, Hanna, Robin & Tiio ner på Plaza, medans dom andra tog en taxi. Där blev de dans in på småtimmarna. Riktigt bra kväll!



Idag pallrade jag mig upp för att ge Teo frukost på sängen. Sen tog vi en tur till Andersön för lite solning. Efter de blev de en sen lunch på Pause och en tårtbit på Törners. Sen tog vi en middag på Captain Cook och dagen avslutades med att Björn, Anders, Robin, Tiio och Henrik kom förbi på lite fika.

En riktig mysar dag, en skön bakis-dag med andra ord :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0