Datanörd

Nu sitter jag här framför skärmen igen. Denna gång tack vare min Zelda-spelande pojkvän, också nörd! Jag får träsmak i arslet och ögonen ploppar snart ut skulle jag tro. Men va gör väl de, internet är en fin fin uppfinning de.



Har just kommit hem från SoppTorsdag. Riktigt god mat ikväll och trevligt sällskap. Dock bangade vi hockeyn på O´learys. Men vi får avhandla alla roliga samtalsämnen som Fidde mutade med en annan gång.

Annars har de väl inte hänt så väldans mycke. Grillning, Andersön, skidfest, låååång lunch och lite annat smått och gott. Får se om de händer nått spännande i helgen. Nu ska jag återta makten över tv-apparaten och titta på sporten, eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0