Vårigt värre

Så jäkla gött med strålande sol och 0 gradigt. Nu är våren på väg, inte mer än rätt tycker jag! Nog för att de är kul med snö, men säsongen går mot sitt slut och då ska snön också sakta men säkert försvinna också!

Idag har de blivit träning för hela slanten. Gick riktigt lätt att avverka några timmar idag med tanke på vädret, så gud, mer sol imorrn, tack! Sen går ju tiden lite fortare när man åker med Maggan och pratar lite strunt också. Maggan som även ska göra sin andra WC i helgen i  Lahti. Jag kommer sitta bänkad och se fröken ta sig vidare på Lördagens sprint!!

Jag och Teo planerar för en liten Åre-vistelse i helgen. Ska besöka Copperhill och spendera en natt, myspys! Nu ska jag ladda för morrondagen, för imorrn ska de gå fort!

Tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0