Träning och mys framför tvn.

Började dagen med att skjutsa Teo, Magda & Jeppe till flygplatsen. Sen tog jag mig en skön träningstur själv, kroppen är rätt mör nu efter förra veckan och den här veckan. Vetinte om de finns ett ställe på kroppen jag inte har träningsvärk i. Armar, axlar, ljumskar, vader, sidan av magen..... Men de är skönt, och så har jag en skön vilodag imorrn så jag ska ladda upp batterierna igen!

Nu ska jag bara mysa framför tvn med täcket och lite cashewnötter.

Föresten, var ju och såg Anna Ternheim igår. Väldigt lyckat tycker jag! Liten mysig lokal på Gamla Teatern med 400 pers. Och både jag & Teo kom fram till en sak, musik är så jäkla mycke bättre live! Anna var super och på slutet fick några tjejer här från Ösd sjunga en låt med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0