Tjåkigt

Jag har tjåkigt. Är alldeles för bortskämd med att ha folk omkring mig, just nu kryper jag nästan på väggarna för de är så himla tråkigt att va själv! Och ännu tråkigare är de att sova själv på nätterna, Teo, åkt fort och kom sen hem!

Jag som hade sett fram emot morgondagen med tävling i Duved och skidor på tvn på Lahti. Men nej då, vi sänder skidorna på tv4sport (vem fan har den kanalen?!) och så sänder vi alpint hela förmiddagen på 1:an. Sen så krockar tv-sändningen med min egen start i Duved. Så jag får nog åka med fjärilar i magen och hoppas på en glad överraskning när jag går i mål... Antingen av Teo.s lopp, eller Magdas eller Jeppes. Imorrn hålls tummarna hårt!

Nu ska jag få i mig lite frukost sen blir de tvättning och kanske lite städning. Får ju fint besök i kväll av Sofi propp :-) De blir myspys med mat & massa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0