Sugen...

...är jag på väldigt mycke just nu. Jag vill ha ett hus! Tycker de är lite trångt här hemma just nu, skulle va så skönt och ha massa plats och inte behöva gå varandra på nerverna hela tiden eftersom de inte finns nån direkt plats att "försvinna" på. Men, först ska man väl bli stor och avverka några lägenheter :-) Finns de hjärterum, så finns de stjärterum!

Sen så har jag ett sug efter träning nu igen. Härligt! Så imorrn blir de träning med Maggan (Magda, men Maggan låter lite mer tantigt och kul :-) Så nu vet du de fröken Pajala, ska nog döpa om dig till Maggan :-P Haha.

Idag har vi varit och lekt av oss lite på Storsjöbadet. Blev inte så mycke lek men en lång stund i Relaxavdelningen. Så skönt att slappna av en stund! Så när vi såg ut som två russin var de dags att åka hem och fika lite, mys :-)

Nu ska jag kika på "Familjen Annorlunda", inte för att jag vill ha en sån familj själv, föööör många bsmå parvlar att hålla reda på! Men de är roligt att se hur kul dom har, och jobbigt :-)


Kommentarer
Postat av: Maggan, Maggie, Pajen, Magda, Pajala.. Kärt barn har många namt!

Haha, tackar för den ;P Ja, det börjar väl bli dax att förbereda sig för pensionen, right!? Eller jag kanske redan är där med tanke på hur dagarna ser ut just nu. :P Men Maggan låter ju riktigt schysst. Måste komma på något fyndigt tant-namn till dig också fröken! Pöss!

2009-03-02 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0