Rastlös

Har alldeles nyss skjutsat Teo & Jeppe till flyget än en gång. Känns som att Teo aldrig är hemma nuförtiden... eller senaste månaden iaf. Blir ju inte bättre heller med tanke på att han åker till Schweiz direkt efter SM så vi syns väl kanske 5 dagar dom närmsta 3 veckorna. Inte lätt för lilla rastlösa jag.

Säsongen är slut för min del, med blandade känslor. Tävlingarna har gått allt annat än bra så de hade varit kul att försöka få till nån liten glimt såhär i slutet på säsongen, så de känns lite surt. Men samtidigt så blir kroppen inte bättre. Den börjar rasa samman mer och mer och nu har den sagt helt stopp! Så nu blir de 6 veckor rehab. Vågar inte göra annat med tanke på Ola & Rikard. Så nu ska jag se till att benet blir helt och fräschare än nånsin! Sen kickar vi igång nästa års träning och jag lovar, jag kommer vara mer motiverad än nånsin. Med tanke på att de har gått 2 dagar nu och jag klättrar redan på väggarna.

Så nu har börjat pyssla med lite allt möjligt här hemma nu. Lådor, korgar, garderober och skåp som ska gås igenom. Ja, man kan hitta oändligt mycke som ska fixas om man bara vill. Vi har även börjat få till skrivbordet av ekskivan vi köpte för väääldigt länge sen. Men nu börjar de likna nått, har ju en händig man! Nu ska de bara oljas och fixas lite.
   

Nej, nu ska jag se ett avsnitt av Gossip Girl och sen blir de finalen av Mästarnas mästare... Go Elof! Imorrn blir de hemfärd till Klövsjö för att ta hand om hundarna och spendera några timmar på fjället i solen förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0