Nagelbitande

Va nervöst de ska och sitta framför tvn och kolla när svenskarna åker WC. De är sjukt mycke jobbigare psykiskt än att själv åka. Teo gjorde de riktigt bra idag tycker jag, även om han själv är lite missnöjd. Men de va ju klassiskt och de blev en 13:e plats så de va ju personbästa än så länge :-) Så kul. Nu skulle dom iväg på lite mingel med kungen, trevligt trevligt, haha.



Själv har jag busat lite med hundarna och varit på upptäcksfärd idag. Dom är ju så goa, om jag kunde så skulle jag ta med dom till stan så kan jag mysa med dom jämt!

Nu ska jag laga lite Laxpytt med matvete till familjen. Kanske t.o.m. brorsan hjälper till lite idag. Tveksamt dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0