Jag ser de snöar!

De har snöat konstant hela dagen. Hade de varit oktober-novemver hade jag varit överlycklig... Nu är de mars och solen ska infinna sig varje dag, de ska inte va kallare än -5 grader på dagarna och de ska börja sådär mysigt från taken.

Har fortsatt helgen i soffans tecken. I stort sett. Va iväg till Åre igår och körde Duvedsrajden, va nog en av dom tråkigaste tävlingarna jag har åkt. 10km, platt, från Duved till Åre på sjön och motvind hela vägen. De gick bra när man hade en rygg att ligga bakom, men dom sista 7 km.erna hade jag en kille 10 meter före och 10 meter efter. Otacksamt läge.

Idag har jag tränat, kikat lite på skidorna från Lahti via Live-resultaten på fis-ski och hängt i soffan. Tog mig en liten power-nap i eftermiddags också, skönt!

Imorrn är de vilodag och då hoppas jag, jag får en mysig sovmorron med älsklingen som kommer hem om några timmar. Men, de brukar ju vara skola på Måndagar... kanske kan hålla fast han i sängen iaf :-) Nu ska jag röja undan lite här hemma sen blir de Beck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0