I jobbar tagen...

Idag har jag tillbringat dagen på Storhogna. Pappsen hade varit så snäll och satt upp mig på schema för att jag ska få lite att göra nu när de inte händer så mycke på dagarna. De gillas! Är väldigt svårt att försöka ta bort tankarna från längdskidåkning när de bästa man vet är att köra skiten ur sig själv på tävlingar och när de är skidor på tvn hela helgerna... Men som Wassberg sa till mig härom dagen: "Nu Sanna får du träna på de du är allra sämst på, TA DE LUGNT!". Så sant så sant, man ska ju träna på sina svagheter också, så jag tränar ju en del :-)

Killarna på jobbet skulle på middag hos Anders här i Klövsjö idag och dom var peppade som aldrig förr, för dom skulle ju få... pannkaka (!) till middag. Hmm. Får se om dom ska lifta på jobbet imorrn och i vilket slag dom är då!

Nu ska jag lägga mig i soffan med en brownie och njuta av att inte behöva göra nånting. That´s it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0