Bakat kladdelikladdkaka.

Har testat ett nytt recept på kladdkaka idag. Såklart ett av Leilas recept, kan ju inte bli annat än toppen! Men vi får se, ska se om den har svalnat snart. Hoppas bara på att den blev sådär extra, extra kladdig som "Frödinges". De är farligt att ha en hel kladdkaka för sig själv, uvva. Men, får nog så lova att spara lite till Teo tills han kommer hem.

Idag har jag förövrigt hunnit med en hel del känns de som. Tränat två pass, lunchat med Teo innan han åkte iväg på WC till Trondheim, ringt fot-Åke och bokat möte, pratat med Ola, träningsplanerat och bakat då.

Så nu tycker jag, jag är värd lite skön soff-tid framför tvn med kladdkakan. Imorrn blir de träning och sen på eftermiddagen bänkar jag mig framför tvn för att se WC-sprinten från Trondheim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0