Hemma-gym

Dagarna rullar på, dom flesta har sommarlov, vissa semester. Jag tror jag står nånstans mitt emellan... har inte riktigt gjort mig förtjänt av sommarlov eftersom skolan har halkat efter en hel del den här vårterminen. Men, sommar är de i alla fall (eller, ja, ska de vara, men jag vette fasen om jag kan kalla de sommar ute).

På eftermiddagen var jag lite för lat för att ta mig till gymmet och mina ben är lite lidande efter ganska mycket löpning på slutet. Så jag körde styrka här hemma i vårt egna lilla gym idag istället.



Nu är jag rätt mör i armarna efter att ha kört många chins, och tro de eller ej, men idag klarade jag min allra första chins!! Helt utan fuska eller hjälp, och då hade jag en hård domare som bedömde mig! Så nu blir de många chins framöver. Min coach här hemma har satt höga krav på mig, så nu jäkla får jag jobba på! Jag älskar´t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0