St. Olav

Har just kravlat upp ur sängen för att få i mig lite frukost.. Starten för årets St. Olavs lopp gick för drygt en halvtimme sen, men Charlotte på startsträckan! Jag ska springa en sträcka senare idag från Järpen till Undersåker som jag delar med Jenny Hansson. Ska bli riktigt skoj. Sen får vi bara hoppas att kroppen håller :) Har inte sprungit nån löptävling än i år och defenitivt inte asfalt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och fördriva tiden fram till lunch med En shopaholic bekännelser. Har hunnit med fyra av fem böcker i serien men filmen har jag inte tagit mig igenom än. Sen beger jag mig till Järpen, wiihoo.


Som de brukar kunna se ut i starten på St. Olav, med diverse utstyrslar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0