Hoverbergstest

Har just smällt i mig en brakmiddag. Teo stog för huvudrätten som bestog av röding, med nypotatis och remoladsås. Den lilla firren har han t.o.m. fiskat upp själv i Hamra förra veckan. Till efterrätt blev de kladdkaka med mörk choklad & marshmallows.


De nytestade receptet blev en riktig höjdare!

I morse blev de ett fint intervallpass på Hoverberget. Jag körde mitt vanliga test, som jag sist jag körde för ett år sedan. Så idag var de extra spännande och se hur snabbt de kunde gå uppför backen. Benen som fortfarande är lite möra efter förra veckan och veckans träning blev rejält stumma, men, de blev ett personligt rekord!! Vilket var riktigt kul. Trodde verkligen de skulle bli svårt idag med tanke på förhållandena och formen.

På eftermiddagen gjorde jag andra cykelpasset för i år runt Brunfloviken... rätt trist faktiskt! Cykel är inget för mig. Men, måste träna lite inför Måndagens tur :-)

Nu blir de film-tajm, sen en kvällspromis kanske!

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0