Äntligen hemma..

I Lördags kväll/natt kom vi äntligen hem efter nästan två veckor borta. Jag trivs i och för sig med att åka runt och se massa nya ställen och träna på olika platser, men hemma är alltid hemma och de är skönt att sova i sin egen säng och packa upp väskan!

Har hunnit med en hel del saker, och haft grym skoj! Bla. har vi varit vilse i skogarna i Småland i allt för många dagar, solat och badat på dom små öarna vid Hunnebostrand, besök Smögen, shoppat loss i Gällstad, varit på grillfest i Vetlanda, ätit alldeles för mycke efterrätt, nakenbadat i Eksjö, tagit en träningsrunda på den otroligt vackra Ringvägen i Nynäshamn, sprintat i Nynäshamns centrum. En semester som har innehållit väldigt mycke träning, fast de knappt har märkts! Så otroligt skönt.

Nu har vi hunnit packa upp våra väskor och tvättat 7 tvättmaskiner. De är skönt när de är gjort, men frågan är bara vart vi ska göra av allting nu... de går knappast in i garderoberna.

Snart är de Storsjöyran också, va nere och kikade på stan förut samtidigt som vi tog en fika med Jeppe & Magda. Så otroligt mycke folk, de är trångt i lilla Östersund nu! Så nu ska de bara bestämmas vilken/vilka dagar som jag ska gå sen väntar några roliga dagar, innan vi drar igång ett nytt läger nere i Åsarna nästa vecka. Så jag längtar.

Bilder från Sverige-trippen lägger jag nog upp lite senare idag kanske...
Tjingtjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0