Tiden går fort när man har roligt...

Den sista tiden har allt gått så otroligt fort. Både julen är förbi och de är redan ett nytt år. Ett nyår och alltså nya möjligheter.

Julen var som alltid mysig med alldeles lagom mycke julklappar, mycke mat och släkt. Men de är så himla mycke helgdagar under jul och nyår att man blir alldeles vilsen. Igår & idag var de tydligen helgdagar, vilket jag insåg eftersom alla affärer stängde tidigare än jag hann med.

Träningen har rullat på, men inte mer än så. I helgen är de cup-tävling här i Östersund och jag hoppas att kroppen hittar oanade krafter från ingenstans. Skulle va så himla skönt med ett bra lopp nu. Ett stort plus denna helg är i alla fall att man slipper packa väskan och åka iväg igen. Så härligt att få sova i sin egen säng under tävlingshelgen!

Nu ska jag ta mig an dom gamla tentorna i Jöken och se om jag blir nå klokare. Jag har i alla fall 9 dagar på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0