Idrottsgalan

Åhh, va glad jag blir av att kolla på Idrottsgalan. Så himla kul att Charlotte fick Jerringpriset och årets prestation, verkligen välförtjänt! Någon dag i framtiden skulle jag vilja, åtminstone vara nominerad. Men, de är ett lång väg dit...

Dagen har bara varit träning i stort sett. Intervaller på förmiddagen, första intervallpasset på väldigt länge och de kändes. Nästan lite ringrostig och svårt att hålla fart. Sen blev de ett lugnt skatepass med Sofie, väldigt skönt, men en vääldigt trött Sanna.

Imorrn ska jag tillbringa lite av förmiddagen med fröken Pajala. Hoppas hon inte åker ifrån mig, chansen är ganska stor känns de som.  En Pajala i form och en tröött Sanna, hujeda mig.

Nu blir de bums i sängen
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0