De börjar dra ihop sig..

...På flera olika plan, inte minst i min mage där de börjar infinna sig allt fler fjärilar. Längesen jag stog på startlinjen "på riktigt" nu och att göra premiär igen efter ca. 4 veckor på SM känns spännande. Antingen kan de gå kanon eller kalkon. Bara att vänta och se efter Torsdagens 7,5km+7,5km Pursuit. Ska bli riktigt spännande eftersom de är den första pursuit tävlingen sen December ifjol.

Annars har dagarna här hemma gått väldigt långsamt. En liten sjukling har jag pysslat om och försökt pyssla om mig själv lite också så jag ska ha lite överskott till den här SM-veckan. Imorrn går bussen ner till Sundsvall, blir tyvärr bara jag av mig & min lilla älskling som åker ner. Han blev feberfri idag och ska försöka piggna till, tills Lördagens tävling.

Nej, nu ska jag slänga i en ny tvättmaskin och packa väskan klar. Gud va tråkigt de kan va att packa en väskan, men ännu värre att packa upp väskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0