Vilodag!

Måndagar är för mig oftast vilodagar. Varför vet jag inte riktigt, har blivit så när man planerat träning de senaste året så de blir vissa standard dagar som man inte vill tillägna något annat än träning. Idag är de en härlig vilodag, temperaturen har stigit och de är bara -3grader ute. Skönt!

Har tagit mig en riktig städ-morron efter att Teo gick på Univ. Skurade, dammsög och dammtorkade de mesta. Så härligt när allting luktar Ajax här inne nu :-) Så tog jag en sväng förbi på stan också och köpte lite hemlisar och en blomma till köksbordet.

Nu fick vi besök av Mimmi, grannarnas 4åring. Ska göra mitt bästa för att som vanligt försöka underhålla henne. Rita är ett säkert kort!

Just de, Sofie propp fyller ju år idag!! Grattis grattis bruden! Ska över på fika hos henne ikväll så då får jag gratta riktigt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0