Ulricehamn

Då var man i Ulricehamn på den tredje och näst sista Intersport Cupen, även skandinavisk cup är den här tävlingen. Lite extra kul då de är så många norkar och finnar här. Imorse var vi ute och kikade banorna lite. -5grader och strålande sol. Vårkänslorna var där och de kändes som en tävling i April. Banorna är ganska lätta och föret snabbt, så jag tror de kommer blir riktigt skoj på sprinten imorrn och 5km på Söndag.

På eftermiddagen har jag, Ida, Teo & Magnus varit i Gällstad på diverse outletbutiker. Bla. lager 157 som hade massor med märkeskläder till typ halva priset. Men de var såå himla stort att jag inte orkade kika så nog men de blev lite underkläder iaf. Sen var vi förbi Fabriken som hade även dom massor med märkeskläder till halva priset. Mycke fint men lite ork!

Nu ska jag krypa ner under täcket och vila lite innan middagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0