Träningsvärk.

Jag har träningsvärk! Inte i armarna som jag verkligen trodde jag skulle ha efter 5,5 mil tävling på 3 dagar och då nästan bara stakning. De är ljumskarna och insida lår som värker som aldrig förr. Dagens lopp var lite stelt med tanke på Fredagens lopp. Då vill jag inte veta hur kroppen känns imorrn när de var ännu tyngre före idag.

Jag är i alla fall trött. Ska bli himla skönt med vila imorrn och välbehövligt! Nu ska jag försöka ta mig upp ur den här koman som jag hamnat i och lagat nått mumsigt till middag. Kanske blir våfflor i de nya våffeljärnet med lite glass till :-)

Föresten, hur kul som helst med medalj till Södergren idag! ÄNTLIGEN! De va han verkligen värd. Och Helena lika så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0