Soffhäng

Hittills har  jag inte gjort många knop idag. Magknip hela natten och lite sömn.. vilket resulterade i en Sanna med skallebank som knappt kan lyfta armarna. Tog mig ut på en promenad till ICA ifall, en liten tröst när man inte kan träna. De är ju så jäkla fint väder och Teo stack ut på 3 timmar och jag fick inte följa med!!

Teo och jag som förövrigt har varit tillsammans i ett år idag (officiellt då)... sen kan de ju ha varit lite längre också. Fick iaf en bra start på dagen när jag fick frukost på sängen av min älskling för att vi firar just ett år. Han är ju för go :-)

Blev väldigt glad när jag hittade resultaten från JVM också. Min kära klubbkompis åkte fort idag, en fin fin 8:e plats spurtade Emma, väldigt nöjt in på skulle jag tro! Tycker dock lite synd om Larsen som inte får till de såhär på JVM när hon vet att de ligger en VM-biljett och väntar på henne här hemma om hon åker bra. Usch, vilket press...

Nä, nu kurerar jag mig med te och tidningar som jag köpte på ICA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0