Halv åtta hos mig

Ett riktigt kul program tycker jag. De är ju "Ture Svenston" - Helge Skoog. Driver med dom i programmet och fäller roliga kommentarer. Sen är de roligt att se hur olika människor har de hemma och hur j-vla självsäkra vissa personer kan va! Bra med självförtroende, men inte så att de slår över!

Nu har vi just satt en bulldeg här hemma. Jag fick lära mig hushållsassistenten som jag inte har använt även, även om de inte fanns så mycke att lära sig eftersom den inte va så svår använd :-) Så till kvällsfika blir de nybakta bullar!! Synd att man inte kan ta sig ett glas mjölk till de som när man va liten. Kan behövas lite bullar med tanke på mitt mat-intag idag endast har bestått av yoghurt, lite överbliven pizza och nyponsoppa med skorpor.

Nu ska jag kolla till bulldegen så får vi se om de blir några bullar eller om jästsvamparna dog nånstans på vägen.


De blev en liten bulldeg på ca.30st bara, men om man ska baka som mamma skulle man ju få hålla på till i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0