Julstämning

Har lyckats få lite julstämning dom senaste dagarna.. de va inte en dag för sent snöflingorna började trilla ner på himlen och göra hela Östersund vitt. Så mycke härligare med ett riktigt vinterlandskap ute, de ger energi. I Söndags va de första advent också, de firade jag med träning hela dagen och glögg på kvällskvisten :-)

Igår hade vi en skön vilodag tillsammans, jag & Teo. Som vi tillbringade med en lååång fika och sen på kvällen va vi hemma hos Anna & Emil som bjöd på middag! Godaste hemmagjorda pizzan jag ätit på riktigt länge och sen glöggmys framför en film och Annas kladdkaka som aldrig tycks misslyckas :-)

Idag har jag snurrat på Björnberget och varit ner på skidskyttebanorna och tjuvåkt en sväng. Sen har jag kör ett styrkepass med Teo för ovanligheterns skull, riktigt kul :-) Ikväll har vi pysslat här hemma och gjort lite mer julfint, så nu är de mysbelysning och mycke rött!

Nu ska jag sätta mig och smaska på en lussebulle och ta en mugg glögg. Vardagslyx!


Gonatt - i förskott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0