-20 grader och mysmorron under täcket!

Idag visar termometern i köksfönstret -20grader. Burr. Men de är himla mysigt med all frost ute och de är klarblå himmel. Ska nog ge mig ut på en mysig promenad i 10 lager kläder sen. Morronen har varit den skönaste på länge.. vaknade ganska tidigt för att vara en vilodag, sen va de sådär skönt varmt under täcket, och när man stack ut tårna utanför täcket kändes de som att de knappt var plusgrader i sovrummet. Så jag tog fram Liza Marklund boken och plöjde tills boken var utläst :-)

Nu har jag bänkat mig framför tvn och ska kika på damernas distans från Pokljuka i Slovenien. Kikade föresten in på Tradera förut där Charlotte har skänkt ett par skidor där vinsten går till kampen mot Malaria. Just nu låg budet för skidorna på 10.100kr (!).

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0