Fredagsmys!

Dagarna har rullat på i en jädra fart dom senaste dagar.. Har tränat lite lättare den här veckan, känns att de behövs efter en tuff sommar, speciellt för benen då dom har fått slita hårt. Så istället har de funnit massor med tid över för några shoppingrundor på stan med alldeles underbart sällskap, Magda, och igår även med dom nya Östersundarna Jennie och Cilla. Himla kul med massa nya skidisar här i Ösd :-)

Sen har jag haft mamsen på besök och övernattning, så nu har jag nyputtsade fönster och skinande blankt golv! Tack mamma!

Ikväll så tyckte Teo att de var dags att komma hem också.. Så då lyxade vi till de lite extra med kött, rotfruktspytt, kantarellsås & sallad. Så nu ska jag ta igen lite tid med min lilla sötnos och kika på Golden League.

Imorrn blir de sovmorron och låång frukost, då vilodag står på programmet. Härligt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0