Tillbaka

Nu är jag hemma i Östersund igen. Ligger i soffan och bara myser efter all påskmat, påsk-ägg, jobb och fjällturer. Nog för att de är som semester att va hemma, men fjäll suger musten ur en! Och gör en röd.

Va förbi Emma på vägen hem och tittade på hennes små godingar. Åhhhh, tänk om man kunde få ha en liten sådär kurrande, krypande och sömnig sak här i tv-soffan nu :-) Så jäkla goa! Har på känn att Emma kommer få besök ofta!

Nu ska jag ta och öppna mitt påsk-ägg som jag fick av mamma som inte ens är påbörjat (!). Imorrn blir det lunch med kusinen på stan, trevligt! Sen blir de vårstädning här hemma. Dammet här hemma syns så jäkla tydligen när de är sol ute! Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0