Pånyttfödd

Har verkligen prickat in absolut rätt dagar att vara ledig på. I Lördags, strålande sol och sjukt varmt! Så den tillbringade jag och mamsen på fjället. Idag jobbade jag visseligen fm., men solen tar ju som bäst mitt på dagen så de blev en fin tur på fjället idag också. De är riktigt skönt att va hemma ibland och komma bort från vardagen. Framförallt komma till fjällen. I Östersund är de lite dåligt med fjäll... Tror jag har blivit lite av en livnjutare. Men, imorrn är de hel ledigt och då ska hela dagen tillbringas i backen och sen blir de jobb igen hela påskhelgen!

Sen är de Bruks, Vålis och sen får vi se vad vi hittar på :-) Börjar lära mig mer och mer och slappna av och inte tänka "fan-jag-måste-träna" och "åhhh-nu-har-jag-inte-tävlat-på-en-månad-och-de-är-fortfarande-ca. 7 månader-kvar-till-nästa-skidtävling". Men de går som sagt bättre och bättre och nu ska jag njuta av dessa vår-veckor sen är de bara att dra igång igen när benet är färdig-läckt. ÅHHH, så jag längtar! Kommer bli en riktigt rolig sommar!

Nu ska jag fixa lite tacos till familjen sen ska jag ta en promenad med vovvsingarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0