Torsby

Just nu sitter jag på mitt & Sandras rum i Valbergsängen igen.. andra och näst sista lägret som klubben har här nere. Är inte så sugen på tunneln på mornarna när man vaknar längre. Men de är ganska skönt att gå in i kylan och åka tekniskt motför vad man kan göra på rullskidorna.

Imorse blev de ett klassiskt pass på snön och i eftermiddags tog vi oss uppför Tossebergsklätten några gånger på skate rullisarna. Så trött som jag känner mig nu efteråt va längesen jag va... kanske tog i mer än vanligt idag?!

Nu blir de lite Poirot innan kvällsfikat och teknikfilms-kikande. Sen bums i säng för två distans pass imorrn. Känns som att lägret snart är slut, innan de knappt har börjat.

Pratade föresten med mamma nyss som hade fått hem vår beställning från vinsajten.se, mumma! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0