Middagsbesök.

Dagen började som många andra på ÖSK. Kändes inge vidare idag så ett intervallpass blev skippat, aldrig kul. Man känner sig inte riktigt nöjd på kvällen då.

Sen blev de snabb-lunch på Husman och direkt in i bilen för att bege mig ner till Åsarna och Marie och lite massage. Gjorde inte lika ont idag, de va lite positivt i alla fall, men fortfarande inte bra alls i benen. Skönt så här efteråt, men jag bävar för värken som kommer imorrn.

Mamma & pappa har varit i staden idag för att handla lite till pappas 50års firande, så dom kikade förbi och vi bjöd på middag, trevligt!

Och nu ska jag snart bege mig Sofie på Slingan och kika lite på Idol och mumsa på nått gott :-)


Veckans bästa låt; Leona Lewis - Forgive me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0