Fikabuffé - Lime.

Jag & Tessan inledde dagen med en lång tur, löpning. Allt för att bli så hungriga som möjligt inför dagens höjdpunkt; Fikabuffé på Lime. Väl där frossade vi i både mat & fika tills jag mådde illa, kan meddela att Tessan va äta-mest-tävlingen med råge!! Två tallrikar fikabröd + två tallrikar med glass blev rekordet. Men de ska nog slås nån annan Lördag framöver, när jag är i form :-)

Annars har de mest blivit träning och ännu mer fika i helgen. Blev en mysig eftermiddag med Magda på stan i Fredags. En lunch på Pause och massa parfymprovning till våra älskade pojkar.

Idag har de blivit slapp-dag med träning, läst ut min bok; Morden i Arvesund (utspelar sig i jämtländska Arvesund) och brödbak. Nu ska jag & älsklingen åka och handla innan vi ska baka pizza till middag. Perfekt Söndag! Blir nog även en stooor påse lösgodis på affärn också ;-D

Tjing


Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-23 @ 13:00:58
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0