Bingolotto.

Känner mig som farmor. Har äntligen kommit hem igen efter besök hos mor och far några dagar. Har förpassat mig till soffan hela kvällen och följt bingolotto (!)... Jag blir så lycklig, sitter och tittar på Marcus Fagervall igen! De va inte igår han syndes i rutan. Låten är t.o.m. bra! Har alltid varit lite små kär i herr Fagervall!

Min kära far har föresten fyllt 50 år i dagar, i Onsdags. Och igår var de kalas hemma hos oss. Mycke folk - litet hus. Trångt & varmt kan man säga. Himla roligt i alla fall och kul att se hur många vänner ens pappa har.

Nu ska jag göra mig i ordning för att krypa till kojs. Imorrn blir de skejtintervaller och pluggning.

- Regn & rusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0