Ramsau, Österrike

Inatt kom vi äntligen fram till hotellet där Järpens skidgymnasium även bor. Var inte allt för stor pina att åka ner hit. Gårdagen genom Tyskland var seeeeg. Men annars gick de bra med ett stopp i Filipstad för lite träning i Lördags, sen ner till Göteborg och på färjan. Sen glassade vi med god mat, taxfree och avrundade med lite bio. Indiana Jones.

Idag har vi hunnit med ett pass på glaciären och solen tittade fram en del, så jäkla härligt! Och på eftermiddagen åkte jag i rullisar i sport-bh, vilket var ett tag sen man kunde göra hemma i Östersund. Så härligt! Hit skulle jag kunna flytta.

Nu ska jag ägna mig lite åt första Stieg Larsson boken; Män som hatar kvinnor. Har bara hundra sidor kvar! Spänningen stiger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja är avundsjuk på två saker..dels att du får åka skidor, men även att du har 2/3 av milleniumserien kvar att läsa. :)

2008-10-07 @ 12:35:50
URL: http://sofiejonsson.blogspot.com
Postat av: Sanna

Sofie! Jag vetinte hur man kommenterar dina inlägg, not good! De är hur underbart som helst att va uppe på glaciären här och mellan passen plöjer jag Stieg Larsson-boken, så himla bra!! Jag ska nog ta mig an dom andra två när jag kommer hem :-)

2008-10-08 @ 20:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0