Packningsdags på Blasbichlerhof...

På något konstigt sätt så har jag alltíd med mig mer saker hem än jag har med mig när jag kom. Den här gången kanske de inte är jätte konstigt. Men ändå, väskorna räcker som inte riktigt till.

Jag och herrn har i alla fall rekord packat, och hör och häpna, klarat av de utan att bli ovänner. Inte illa.


Utsikten från där vi bott nu i lite mer än en vecka, Blasbichlerhof.

Imorrn bitti/i natt kliver vi upp och beger oss mot Kiel. Tråkigt att åka ifrån Ramsau med alla träningsmöjligheter... Glaciären, slingriga & branta vägarna man kan åka rullskidor på, alla stigar som man skulle kunna tillbringa många timmar på. Och framförallt vädret. Men ändå ska de bli skönt att komma hem. Ta de lite lugnare, även om jag älskar såna här veckor då man tränar stenhårt och de blir bara träning,äta,vila,träna,äta osv...

Motivationen är på topp efter detta läger och de var verkligen efterlängtat att få ladda huvudet lite.

- hemåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0