Diska, tvätta, dammsuga.......

Ännu en efterlängtad vilodag! Skönt att inte ha några måsten att man måste gå upp i tid och sånt. Tänker man... men som vanligt är de nånting som gör att man ändå måste upp när sängen är som skönast! Idag var de en gubbe från bredbandsbolaget som ska fixa vårt bredband.

Så nu ska jag ta tag i tvätten och plocka fram dammsugare innan Teo kommer hem från skolan. Sen ska jag nog ta fram stora wheelbag-väskan och börja packa än en gång. Nu ska vi bege oss till Ramsau, Österrike. Ska bli riktigt kul att få åka skidor utomhus istället för inne i en betong tunnel, för tredje gången den här sommaren/hösten. Hoppas på riktigt fint väder och bra före uppe på glaciären, men de har Rikard redan lovat :-)

NU, ska jag ta tag i allt de där som jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0