Nintendo Wii

Idag har jag & min kära sambo varit och införskaffat oss ett tv-spel. Kul tyckte jag då. Inte liiiika kul nu, de är svårt att få uppmärksamhet och tv.n är ständigt upptagen! Herregud. Hur tänkte jag?!

Jaja, kanske blir mindre tv och mer plugg nu då framöver...?

Annars har jag haft en välbehövlig vilodag. Varit hos frissan och toppat lite imorse och sen faktiskt kikat ner i civilrätten lite. Bättre än ingenting åtminstone.

Imorrn blir de åter igen träning. Lungt på förmiddagen sen ett fartpass genom ÖSK-skidan på kvällen. Hoppas verkligen att min kropp är lite piggare. Vill ha tillbaka den där pigga, härliga jag-blir-aldrig-trött-oavsett-hur-fort-och-länge-jag-åker känslan. Blir ett bra fartpass i alla fall och ett bra tillfälle att testa skidorna lite mer.

Nu ska jag brotta mer tv-spels freaken och överta fjärrkontrollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0