Sista skidturen denna vår/vinter...

Idag har jag & Emma troligen gjort vår sista fjälltur för säsongen! Inget toppen före direkt, och vi ska inte säga hur lång tid Högfjällsrundan med lite kringelåkning tog... Hehe.

  
Emma                         Såhär fint KAN de va...

På eftermiddagen fick gymet sig ett besök, välbehövligt.
Känns bra såhär efteråt, lite mer ont i kroppen efter man pressat sig totalt. Och då hade jag redan en jäkla träningsvärk i benen efter spänsten i Måndags. Får nog bli vila nån dag framöver nu så musklerna får återhämta sig lite.

Nu ska jag ägna mig åt Rent Hus, underbart att se hur smutsigt vissa har hemma hos sig, får lite mindre skuldkänslor att man inte dammsugit på en vecka. :-) Baka en kak åt mig och kära brodern ska jag också göra. Många idéer och påhitt ska hittas på på kvällarna. Endast då man har tid till de.

- Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0