Nya tider

Känns som att de är en hel del som händer nu framöver, och de gillas skarpat! Har varit för lite av de på sista tiden... men de va ju bra också, på ett sätt, så man hann ladda batterierna lite. För nu är träningen i full gång igen.

Åkt rullskidor några gånger nu och jag kom snabbt på varför jag tycker om att leka med skidorna på snö istället.
1. Man får inte grus i ögonen.
2. De är inte en massa trafik, överallt.
3. Man ramlar inte lika hårt som på asfalt.
... ja, de finns många fördelar med längdskidorna. Men på ett sätt har jag även längtat efter att få ta fram rullisarna och börja barmarksträna. De känns som vintern är en enda lång period utan riktigt träning. Näe, de är nu den hårda & givande träningen börjar.

Va förbi Fidde en sväng igår och testade Annas klänning, väldigt fin. Vilket tur att jag har en sån go kompis som fixar och donar :-) Hon som förövrigt är i Thailand för tillfället och ligger troligen på en het & solgassande sandstrand! Nejdå, jag är inte alls avundsjuk!!
Testade Fiddes rockband när jag ändå var där... han vågade nog inte riktigt säga hur dålig han tyckte att jag var. Men vadå, första gången ska man ju va lite halv kass..? Jag lät iaf Johan ta över tillslut för att inte göra mig själv helt till åtlöje. Blit nog fler dagar jag smiter förbi Fidde och spelar lite på trummorna :-)

Nu ska jag laga mig lite våfflor, ta senaste Damernas Värld-tidningen och sen lägga mig i soffan. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0