Update.

Lite dålig uppdatering senaste dagarna, har gjort saker hela tiden och inte en minut över. En liten update kan ni få nu i alla fall...

Söndag
I Lördags kväll/natt dök min numera norska snygging upp hos mig, direkt från Italien. Efterlängtat! inledde dagen med Vasaloppet, obligatoriskt första Söndagen i mars! Såg allt med frukost i sängen. Synd att inte Jerry vann i år heller! Nästa år kanske? Sen blev det ett besök hos Björte & Andre som just kommit hem från Schweiz där dom varit på VM för "sporten-jag-inte-vet-vad-den-heter"... man åker iaf skidor m. stighudar upp och sen slalomliknande ner osv. Borde kanske testa på de ändå, Björte kunde ju kanske fixa utrustning så jag kunde få testa :-)

Lite senare blev det även bio, Cloverfield, rekommenderas? NEJ! Se den inte... när den va slut satt vi bara där och typ: "Är den slut nu eller?!" Lite mysko, handlade i alla fall om monster, jag kan säga att jag va lite skeptisk innan.

Måndag
Tillbringade jag och norsken i Storhogna/Klövsjö där vi åker snowboard, 3 år sen ja åkte sist så de va riktigt kul :-) Men de gick bra, va dock inte lika duktig som han som sa att han troligen var jätte dålig. Åt mat hos mamma & pappa innan vi åkte vidare till Ösd igen. Härlig dag med riktigt fint väder!

Sen bakade vi blåbärsmuffins och kikade på "Lock, stock and two smooking barrels". Helt okej film, jag var inte jätte insatt och tittade flitigt, riktigt trött efter en dag i backen när man annars vilat i flera dagar.

Idag blev det en lång sovmorron igen och sen har det inte blivit så mycket gjort, en tur till Järpen där de blev en långpromenad har hunnits med och tacos-ätande. Nu degas de i soffan med blåbärsmuffinsen i högsta hugg! Imorrn funderar jag att dra igång med träningen, men jag tror bara de är jag som tycker de är en bra idé. Får se imorrn bitti!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0