Umeå...

...bjuder just nu på mindre fint väder. Men vad spelar de för roll, jag är lika glad för de! Har varit ute och tränat lite idag, gått på skidorna i princip och kikat på den gamla SM-banan, tung men fint! Hade verkligen velat köra på idag i backarn, men jag bromsade upp mig själv och kom på att i slutet på nästa vecka får jag åka så fort jag vill!

Har gjort lite roligt & mysiga saker dom här dagarna jag inte kunnat träna. Sånt man inte hinner med annars. Sen är jag taggad och motiverad till tänderna att börja träna & tävla igen efter den här vilan. Så inget ont som inte för nått gott med sig!

Va på stan här i Umeå igår och fikade lite på Wayne´s och sedan blev det en snabbis in i några affärer. Hittade ett pannband på Peak.

Anders & Charlotte körde riktigt bra idag, Södergren imponerade nog allra mest... Nu blir det lite vila innan middagen. Nått thailändskt eller indiskt vankas, mums! :-)


- från soffan

Kommentarer
Postat av: Anonym

...en snabbis in i nägra affärer....
snuskSanna

2008-03-12 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0