Sjuk.

Förstår nu varför de inte gått så snabbt i spåret på sista tiden... ett virus i kroppen som gjort så febern har brutit ut. Skulle åka Skejtvasan igår, kände mig lite risig på morronen. Svettats hela natten och hade ruskigt ont i magen. Men när jag väl kom ut i den friska luften i Mora kändes de bra igen! Så det var bara nått övergående tänkte jag, men icke. Efter 16km:s åkning sa kroppen ifrån, helt och hållet. Kände av allt efter några kilometer och de gick bara saktare och saktare... Som när man börjar bromsa med bilen inför ett stopplyse 100meter innan, sakta men säkert stannar man så småningom.

De blev tillslut ambulansfärd till Mora sjukhus där jag fick dropp och lite annat. Nu ligger jag i min sköna (?) soffa och har inte planerat att göra nån som helst kraftansträning idag. Magen mår inte bra och det är inte ens att tänka på mat, usch.

Föresten, hoppas att ni inte har gått och inhandlat presenter till era mammor nu... Den riktiga mors-dag är i maj nångång, 25:e om jag inte missminner mig. Men på Söndag är det MIN mammas dag! Inte varit hemma mycket alls och hon har både haft födelsedag & namnsdag som jag tråkigt nog har missat! Men på Söndag tar vi nog igen de... Tycker att vi borde uppvakta våra kära mammor mer än en dag/per år, så varför inte göra nått extra för mamma på Söndag?, på Sannas mammas dag...

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack så jätte myk!
nej det gör jag inte man ha tänk att ha tävling
senare om lite smycket jag gjort :)

2008-03-01 @ 15:06:22
URL: http://balisa.blogg.se
Postat av: lisa

och krya på dig!

2008-03-01 @ 15:07:13
URL: http://balisa.blogg.se
Postat av: Johan

Sanna, krya på dig.
//Johan

2008-03-01 @ 16:22:39
Postat av: emma :)

Ja krya på dig!! Vi måste se till att bli friska snart, det är ju sm om nåra veckor...fast det kommer ju stora tävlingar efter det oxå iof :) ladda med glass är det enda vi kan göra :P imorn blir det ju riktigt bra och mycket vila oxå, TV hela dagen..bara ligga i soffan :)

2008-03-01 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0