På G igen...!

Idag kom jag ett steg närmare JSM... har tränat lite lugnt. Va ute och sprang en skön tur på morronen med Teo. Jag kände mig vääldigt seg och trögstartad, längtade tillbaka till sängen. Vetinte riktigt om jag är helt hundra riktigt än, blev väldigt trött efter träningen och de borde jag inte bli efter en liten löptur... eftersom jag har vilat många dagar nu! Får se hur de är imorrn...

Annars har dagen varit väldigt inte-händelserik. Skjutsade mr. T till flyget och sen har jag tillbringat eftermiddagen med Anna & Hanna. Anna har äntligen hittat tillbaka till Jämtland efter utflykter i Småland och Italien. Nu är hon av med gipset på handen iaf och hon kanske gör tävlingspremiär lagomt till SM igen, härligt :-)



Undra om de är nått spännande på tv.n ikväll? Har dålig koll på tv-tiderna & alla serier. Kanske borde gå och lägga mig istället, är trött. Imorrn blir de tidigare uppklivning (skriver man så?) än vad jag är van vid för tillfälle... bilen ska besiktas och jag ska nog ut på ett kort komma-igång pass på skidorna. Ska bli riktigt härligt! Har fått lite extra motivation att träna nu när jag vilat, bra!

Nu väntar kvällsfikat!
image18

Kommentarer
Postat av: Karin

tre:)

2008-03-05 @ 21:04:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0