Bakslag...

Min kropp vill inte att jag ska ta mig ner till Falun nästa vecka, känns faktiskt så! Hade börjat komma igång lite smått men igår blev det som ett knytnäv-slag i magen, längesen jag hade så ont i hela magen! Ingenting hjälpte och fick knappt i mig någon mat. Så idag sitter jag här... sliten, utan energi, tom mage och med ännu en dag som ska spenderas utan träning.

Ska prata med Ola ikväll. Fick mitt troligen längsta intalade meddelande på mobilen imorse när jag vaknade, måste nog lyssna på de några gånger till för att komma ihåg vad han sa...

Igår tog jag mig, trots magknip, lite längre upp i Sverige. Blev faktiskt mycke bättre när jag anlände till Umeå och favoriten hämtade mig på flygplatsen! Så skönt att komma bort lite när man inte kan träna och när man mår dåligt för att man vet att säsongens viktigaste tävlingar börjar nästa Torsdag. Kommer troligen missa dom första tävlingarna, känns så just nu i alla fall. Men sen är ju inte jag känd för att vara en optimist heller! Får se om de blir lite träning i slutet på helgen, då finns det lite hopp i alla fall. Även om jag vet att jag kommer vara LÅNGT ifrån någon form överhuvudtaget under SM-veckan, lite tråkigt när de började gå bättre och bättre...

Nu ska jag vänta på att Teo kommer in från träningen och sen ska vi skjutsa iväg hans kusin & hennes kompis som har varit här i Umeå och praoat, till flygplatsen. Sen får vi se vad dagen erbjuder! Behöver nått som piggar upp lite... Godis?


- Uppgiven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0