ZZzzzz...

Är så himla trött! Ändå har de inte varit några dagar med mycke träning direkt...
Tycker ärligt talat att den här tiden på året är ganska jobbig och tråkig, om man bortser från tävlingarna vill säga! Man kan inte träna så mycke man vill, för då uteblir resultaten och sen är de mörkt och kallt överallt! Tacka vet jag att våren är på väg, mer träning och mindre kläder :-)

Fick förfrågan att åka Slottssprinten tidigare ikväll, ligger här och är verkligen kluven. De vore ju jätte kul att åka, utan press och bara få vara med och se och lära... men samtidigt så blir det v'äldigt mycke nästa vecka.

*Kommer hem från Kalix, Söndag natt...
*Åka till Sthlm & Slottssprinten, Tisdag morron - Hem Onsdag kväll
*Till Mora & Skejtvasan, Torsdag kväll - Hem Fredag eftermiddag

Jag vet verkligen inte om jag klarar allt de där resande nu. Men, jag ska fundera en sväng till... de är en bra möjlighet för att få va med och se & lära. Ska sova på saken och bestämma mig imorrn bitti. Blir bums i säng för att jag inte ska svimma av alla tankar nu...


Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0