Skidskola

Jobbat även idag... Slalomskidskola närmare bestämt. Riktigt skoj faktiskt. Blir veckan ut till jag åker till Kalix. Imorrn tar jag nog med mig Joel ut eftersom han ska ta över min grupp på Torsdag. De är skönt med ett avbrott i skola och träning... gör något annat!

Idag fyller gumman, Sara, 20 år också! Grattis till dig... de tar vi igen när vi ses framöver :-)

Nu blir det en snabb dusch, sen gå igenom företagsekonomin som jag nu bytt till och kolla igenom kurslitteraturen. Sen blir det tvn och tidig kväll. Skönt!

Rapportena från Italien, är föresten lovande. Tror att de kan gå hur bra som helst till helgen och nästa vecka där borta för Teo & Tessan... Håller tummarna och är grymt avundsjuk här hemma!


Dagens webbsida som har allt (fråga bara Kalle): www.jula.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0