Så j-kla fint väder!

Kom in för ett tag sen efter ett underbart pass i Åsarna. Fick sällskap av Elisabeth lite mer än halva passet... bara lunkade på och åkte och pratade i solen.. Riktigt varmt och fint var de! Sedan var hon klar med sitt pass och jag skulle vara ute ett tag till.

Förstog verkligen varför jag valt längdskidåkning när jag kom upp till Hembygdsgår´n, på 10:an. Solen värmde t.o.m. Sen träffade jag Björn och Fidde så jag fick sällskap till passet var slut, skönt! Körde en målgång med dom också, vill nog säga att JAG VANN! Frågar man dom så vann jag nog inte :-)

Lägger upp lite bilder från dagen sen. Nu ska jag sova innan de blir dags för nästa pass....
ZZZzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0