Ryssland - Sverige

Sitter och kikar på hockey med pappa... inte så underhållande men jag roar mig med att träningsplanera och blogga samtidigt. Inte illa för att vara virriga mig, liksom klara av tre saker samtidigt... Ser inte ut att gå jätte bra för Sverige, men dom kanske tar de ändå. Ojoj, nu blir pappa arg på domaren. Som de brukar bli med andra ord.

Andra passet idag gick riktigt fint. Dock inte lika fint väder, började bli lite mörk också... men de är rätt mysigt tycker jag. Kunde tyvärr inte lägga upp några bilder från dagen, det är nått tjorv med sidan... eller så är det min dator. Hmm..!


Nu ska jag hugga in på lite kvällsfika och sen ska jag nog sova gott efter jag har plöjt igenom två veckotidningar.
Imorrn blir det vila för hela slanten...


Bästa pepp-låten för en trött Sanna idag: Eye Of The Tiger - Survivor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0